گشت‌و‌گذار

مسیریابی به شیوه فرانسوی در تظاهرات و راه‌بندان

Map

اگر مسافر هستید یا در حومه شهرها زندگی می‌کنید، باید بتوانید بهترین راه را برای رسیدن به مقصد پیدا کنید. ashaschuiwshciuwesdhcuwe

  • مسیریاب ویز براساس گزارش کاربران میزان ترافیک و راه‌بندان را گزارش می‌کند. پس اگر در یک مسیر خلوت رفت و آمد داشته باشید،‌ این راه‌حل چندان دقیق نیست.

  • نقشه گوگل یا Google Map برای وقتی خوب و دقیق است که سوار ماشین شده باشید و بخواهید تا چند دقیقه بعد وارد مسیر شوید. اما برای برنامه‌ریزی سفر دقیق نیست؛ به خصوص وقتی تظاهرات در جریان باشد.

 

اگر می‌خواهید برای سفر یا برگشتن‌تان به خانه برنامه‌ریزی کنید، باید از یک منبع رسمی و اصلی کمک بگیرید؛‌ یک جایی مثل سایت sytadin.

 

چرا سیتادین؟

چون sytadin تحت نظر اداره راهداری استان ایل‌ دو فرانس فعالیت می‌کند و اطلاعاتش از همه جا دقیق‌تر است. سایت‌های خبری که وضعیت راه‌ها را گزارش می‌کنند هم منبع‌شان همین‌جاست. پس یادداشت کنید: Sytadin.fr

در سایت سیتادین به جز نقشه ترافیک آنلاین منطقه، اطلاعیه‌های مربوط به بستن و باز شدن راه‌ها هم وجود دارد. مثلا اگر جاده‌ای به خاطر تظاهرات بسته شده باشد، اینجا اعلام می‌کند که جاده چرا بسته شده و چه زمانی باز می‌شود.

یک نقشه انلاین هم دارد که مبدا و مقصدتان را وارد می‌کنید و بهترین زمان سفر – که ترافیک کمتری داشته باشد را به شما پیشنهاد می‌کند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *